ANUNȚ DE PARTICIPARE INCLUSIV PENTRU PRESELECȚIE
privind achiziționarea lucrărilor de reparație prin procedura de achiziție internă a 5 (cinci) grupe de creșă selectate în cadrul proiectului “Dezvoltarea serviciilor de educație timpurie pentru populația de refugiați ucraineni”, implementat de către Institutul Național de Intervenție Timpurie în Copilărie, cu susținerea Street Child și UBS Optimus Foundation
Denumirea autorității contractante:
Nr. |
Denumirea serviciilor de proiectare sau de lucrări solicitate |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
Valoarea estimată |
|
Renovare grupei de creșă |
|
|
|
|
|
Lotul 1 |
|
|
|
|
1. |
IET nr. 1 ”Poienița” din satul Cojușna, raionul Strășeni |
deviz |
1 |
Conform caietului de sarcini atasat |
600 000,00 |
|
Lotul 2 |
|
|
|
|
2. |
IET nr. 10 ”Guguță” din orașul Rîșcani, raionul Rîșcani |
deviz |
1 |
Conform caietului de sarcini atasat |
600 000,00 |
|
Lotul 3 |
|
|
|
|
3. |
IET nr. 4 din orașul Glodeni, raionul Glodeni |
deviz |
1 |
Conform caietului de sarcini atasat |
600 000,00 |
|
Lotul 4 |
|
|
|
|
4. |
IET nr. 56 din municipiul Chișinău, sectorul Rîșcani |
deviz |
1 |
Conform caietului de sarcini atasat |
600 000,00 |
|
Lotul 5 |
|
|
|
|
5. |
IET ,, Albinuța “ din s. Dănceni |
deviz |
1 |
Conform caietului de sarcini atasat |
600 000,00 |
Valoarea estimativă totală: |
3.000.000 MDL |
Nr. d/o |
Descrierea criteriului/cerinței |
Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: |
Nivelul minim/ |
2 |
Devizele formele F3, F5, F7 |
Original - cu semnătura electronică a OE |
Obligatoriu |
3 |
Cerere de participare |
Original conform anexei nr.7 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
4 |
Declarația privind valabilitatea ofertei |
Original conform anexei nr.8 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
5 |
Graficul de executare a lucrărilor |
Original conform anexei nr.10 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
6 |
Experiența similară nu mai puțin de 5 (cinci) ani (lista lucrărilor similare executate în ultimul an de activitate, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract şi scrisori de recomandare). |
Original conform anexei nr.12 / 13, din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic
|
Obligatoriu |
7 |
Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului
|
Original conform anexei nr.14 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic (Documentul care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor, instalațiilor și/sau echipamentelor acestea fiind în dotare proprie, fie închiriate, necesare îndeplinirii contractului) |
Obligatoriu |
8 |
Declarație privind personalul de specialitate şi/sau a experţilor propus/propuşi pentru implementarea contractului |
Original conform anexei nr.15 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic Efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani de activitate minim 40 persoane; |
Obligatoriu |
9 |
Lista subcontractanților și partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de către aceștia |
Original conform anexei nr.16 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
10 |
Informații privind asocierea |
Original conform anexei nr.17 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
11 |
Lichiditate generală- minim 100% |
Declarație - Original cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
12 |
Certificate de conformitate a materialelor |
Se vor prezenta la solicitarea AC |
Obligatoriu |
13 |
Raport financiar pentru anul 2022 |
Cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
14 |
Cifra de afaceri medie anuală, in domeniul construcțiilor, în ultimii 3 ani de activitate nu mai puțin de 15,0 mil.lei |
Declarație -Original cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
15 |
Aviz pentru participare la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor eliberată de Minististerul Economiei şi Infrastructurii al RM |
Original conform anexei nr.22 din Documentația Standard – cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
16 |
Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit |
Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii şi EXTRAS din Registrul de Stat al persoanelor juridice - original, cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
17 |
Certificat de atribuire a contului bancar |
Original/copia – eliberată de banca deţinătoare de cont - cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
18 |
Certificat de efectuare sistematică a plății impozitelor către Bugetul Public Național |
Original/ copia valabilă a Certificatului de tip CC 04 AE eliberat de Serviciul Fiscal de Stat, cu semnătura electronică a OE |
Obligatoriu |
19 |
GARANȚIA PENTRU CALITATEA LUCRĂRILOR EXECUTATE |
Nu mai puțin de 5 ani - original - cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
20 |
Certificat de atestare tehnico- profesională pentru tipurile de lucrări specificate în caietul de sarcini |
eliberată de către Ministerul Economii și Infrastructurii - cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
21 |
Certificat de atestare tehnico- profesională a dirigintelui de şantier |
Eliberată de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Construcţiilor - cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
22 |
Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract |
Certificat de detinere a laboratorului /Contract cu laboratorul original - cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
23 |
Certificat de la Centrul de instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă |
Original – cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
24 |
Certificat privind managementul calității lucrărilor conform standardelor ISO în domeniu construcțiilor |
Operatorul economic urmează să prezinte, documente și certificate emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că respectă anumite standarde de asigurare a calităţii (ISO 9001; 14001), acestea trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate. Valabil la ziua petrecerii concursului. obligatoriu semnarea prin semnătura electronica. Original/ copia - cu semnătura electronică a operatorul economic |
Obligatoriu |
25 |
Garanţia de bună execuţie 2% |
La semnarea contractului OE cîştigător prezintă Garanţia de bună execuție către „AO Institutul Național de Intervenție Timpurie în Copilărie” date bancare: Beneficiar-AO Institutul Național de Intervenție Timpurie în Copilărie, Cod fiscal-1011620006041 Denumirea Băncii: SA VICTORIABANK, FILIALA 3, IBAN-MD90VI225150000197896MDL cu nota “Garanţia de bună execuţie pentru licitația internă pentru proiectul finantat de Street Child original - cu semnătura electronică a operatorului economic |
Obligatoriu |
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic la adresa d e-mail: info.initc@gmail.com și voinicel.cont@gmail.com
Denumirea instrumentului electronic |
Se va accepta sau nu |
depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare |
Da |
sistemul de comenzi electronice |
Nu |
facturarea electronică |
Da |
plățile electronice |
Nu |
Conducător: Daniela BORDEIANU