ANUNȚ EXTINS DE PARTICIPARE ȘI PRESELECȚIE

ANUNȚ EXTINS DE PARTICIPARE ȘI PRESELECȚIE

 

privind achiziționarea lucrărilor de reparație prin procedura de achiziție internă a 2 (două) grupe de creșă selectate în cadrul proiectului “Dezvoltarea serviciilor de educație timpurie pentru populația de refugiați ucraineni”, implementat de către Institutul Național de Intervenție Timpurie în Copilărie,    cu susținerea Street Child și UBS Optimus Foundation

 

Denumirea autorității contractante:

  1. Denumirea autorității contractante: AO Institutul Național de Intervenție Timpurie în Copilărie
  2. IDNO: 1011620006041
  3. Adresa: Chișinău, str. Drumul Taberei, 2A, MD – 2008, Republica Moldova
  4. Numărul de telefon/fax: + 022 224 936
  5. Adresa de e-mail și pagina web oficială a autorității contractante: initc@gmail.com www.voinicel.md
  6. Adresa de e-mail la care se va expedia documentația de atribuire: initc@gmail.com; voinicel.cont@gmail.com
  7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate - Asociație Obștească, non-profit, apolitică care are drept scop fortificarea sistemul național de intervenție timpurie, astfel încât fiecare copil să se dezvolte armonios, alături de familie și comunitate.
  8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor servicii de proiectare/lucrări:

 

Nr.

Denumirea serviciilor de proiectare sau de lucrări solicitate

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință

Valoarea estimată
pentru fiecare lot in parte

 

Renovare grupei de creșă

 

 

 

 

 

Lotul 1

 

 

 

 

1.

IET nr. 1 ”Poienița” din satul Cojușna, raionul Strășeni

deviz

1

Conform caietului de sarcini NR 1

576 000,00

 

Lotul 2

 

 

 

 

2.

IET nr. 10 ”Guguță” din orașul Rîșcani, raionul Rîșcani

deviz

1

Conform caietului de sarcini NR 2

576 000,00

Valoarea estimativă totală:

  1.152.000 MDL

 

  1. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune oferta și se va selecta:
  • Pentru un singur lot;
  • Pentru toate loturile.
  1. Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: 31 Decembrie, 2023 (cu stabilirea prevederilor specifice la momentul încheierii contractului de executare a serviciilor).
  2. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse (Vezi FORMULARE anexate) se menționează informațiile solicitate:

 

Nr. d/o

Descrierea criteriului/cerinței

Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței:

Nivelul minim/
Obligativitatea

2

Devizele formele F3, F5, F7

Original - cu semnătura electronică a OE

Obligatoriu

3

Cerere de participare

Original conform anexei nr.7 din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

4

Declarația privind valabilitatea ofertei

Original conform anexei nr.8 din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

5

Graficul de executare a lucrărilor

Original conform anexei nr.10 din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

6

Experiența similară  nu mai puțin de 5 (cinci) ani (lista lucrărilor similare executate în ultimul an de activitate, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract şi scrisori de recomandare).

Original conform anexei nr.12 / 13,  din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

 

Obligatoriu

7

Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului

 

Original conform anexei nr.14 din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

(Documentul care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor, instalațiilor și/sau echipamentelor acestea fiind în dotare proprie, fie închiriate, necesare îndeplinirii contractului)

Obligatoriu

8

Declarație privind personalul de specialitate şi/sau a experţilor propus/propuşi pentru implementarea contractului

Original conform anexei nr.15 din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

 Efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani de activitate minim 30 persoane;

Obligatoriu

9

Lista subcontractanților și partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de către aceștia

Original conform anexei nr.16 din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

10

Informații privind asocierea

Original conform anexei nr.17 din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

11

Lichiditate generală- minim 100%

Declarație  - Original cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

12

Certificate de conformitate a materialelor

Se vor prezenta la solicitarea AC 

Obligatoriu

13

Raport financiar pentru anul 2022

Cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

14

Cifra de afaceri medie anuală, in domeniul construcțiilor, în ultimii 3 ani de activitate nu mai puțin de 15,0 mil.lei

Declarație -Original cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

15

Aviz pentru participare la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor eliberată de Minististerul Economiei şi Infrastructurii al RM

Original conform anexei nr.22 din Documentația Standard  – cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

16

Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit

Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii şi EXTRAS din Registrul de Stat al persoanelor juridice - original,  cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

17

Certificat de atribuire a contului bancar

Original/copia – eliberată de banca deţinătoare de cont - cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

18

Certificat de efectuare sistematică a plății impozitelor către Bugetul Public Național

Original/ copia valabilă a Certificatului de tip CC 04 AE eliberat de Serviciul Fiscal de Stat, cu semnătura electronică a OE

Obligatoriu

19

GARANȚIA PENTRU CALITATEA LUCRĂRILOR EXECUTATE

Nu mai puțin de 5 ani - original - cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

20

Certificat de atestare tehnico- profesională pentru tipurile de lucrări specificate în caietul de sarcini

eliberată de către Ministerul Economii și Infrastructurii - cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

21

Certificat de atestare tehnico- profesională a dirigintelui de şantier

Eliberată de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Construcţiilor - cu semnătura electronică a operatorul economic

Obligatoriu

22

Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract

Certificat de detinere a laboratorului /Contract cu laboratorul

original - cu semnătura electronică a operatorul economic

 

Obligatoriu

23

Certificat de la Centrul de instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă

Original – cu semnătura electronică a operatorul economic

 

Obligatoriu

24

Certificat privind managementul calității lucrărilor conform standardelor ISO în domeniu construcțiilor

Operatorul economic urmează să prezinte,  documente și certificate emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că respectă anumite standarde de asigurare a calităţii (ISO 9001; 14001), acestea trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate. Valabil la ziua petrecerii concursului. obligatoriu semnarea prin semnătura electronica.

Original/ copia - cu semnătura electronică a operatorul economic

 

Obligatoriu

25

Garanţia de bună execuţie 2%

La semnarea contractului OE cîştigător prezintă Garanţia de bună execuție către  „AO Institutul Național de Intervenție Timpurie în Copilărie” date bancare:

Beneficiar-AO Institutul Național de Intervenție Timpurie în Copilărie,

Cod fiscal-1011620006041

Denumirea Băncii: SA VICTORIABANK, FILIALA 3,  

IBAN-MD90VI225150000197896MDL

cu nota “Garanţia de bună execuţie pentru licitația internă pentru proiectul finantat de Street Child original - cu semnătura electronică a operatorului economic

Obligatoriu

 

  1. Termenul de garanție a lucrărilor sau serviciilor de proiectare și de lucrări: Nu mai puțin de 5 ani
  2. Ofertele se prezintă în Lei Moldovenești (MDL)
  3. Pentru demararea lucrărilor compania de finanțare/Donatorul va achita în avans 10% din suma estimată în contract.
  4. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai mic preț, cu întrunirea tuturor condițiilor obligatorii.
  5. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
  • pe: data de 27.11.2023
  • până la: orele 10:00. Ofertele întârziate vor fi respinse.
  1. Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:

Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic la adresa d e-mail: info.initc@gmail.com și voinicel.cont@gmail.com

  1. Termenul de valabilitate a ofertelor: pînă la 31.12.2023
  2. Persoanele autorizate să asiste la evaluarea ofertelor: Reprezentanți ai :
  • IET nr. 1 ”Poienița” din satul Cojușna, raionul Strășeni;
  • IET nr. 10 ”Guguță” din orașul Rîșcani, raionul Rîșcani;
  • Street Child
  • Consiliului de Administrare INITC
  1. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: Română
  2. Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a litigiilor: Instanțele  judecătorești
  3. În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:

 

Denumirea instrumentului electronic

Se va accepta sau nu

depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare

Da

sistemul de comenzi electronice

Nu

facturarea electronică

Da

plățile electronice

Nu

                                                                                

Conducător:  Daniela BORDEIANU